Skip to content
huisstijl klein

Huisstijl

De identiteit van een bedrijf of organisatie staat voor het beeld dat een bedrijf van zichzelf wil vestigen, de corporate identity. De huisstijl beschrijft en beheert de middelen die corporate identity uitdragen.

Logo

We are a creative agency with a passion for designing beautiful things for brands.

Briefpapier

We are a creative agency with a passion for designing beautiful things for brands.

Visitekaartje

We are a creative agency with a passion for designing beautiful things for brands.

Wat is de kracht van een goed logo

Multinationals hebben allemaal een logo dat erg herkenbaar is. Een logo waar over nagedacht is, de kleurcombinatie, naam, en beeld spreekt voor een merk of bedrijf.

Nike, Starbucks, of Apple deze grote bedrijven hebben herkenbare logo’s. Deze herkenbare logo’s zorgen ervoor dat personen waar dan ook ter wereld meteen herkennen en associëren met een bedrijf.

IMG_4077
IMG_4074

Maar waar moet een logo dan aan voldoen?

 Wat zorgt ern dan voor dat een logo een goed logo is? Het belang van een logo wordt vaak onderschat. Desondanks vergt een goed logo echt wel wat tijd en aandacht. Je wilt natuurlijk wel herkenbaar zijn en opvallen tussen al je concurrenten. Samen met je bedrijfsnaam is een logo in veel gevallen namelijk ook hetgeen wat je (potentiële) klanten als eerst van je bedrijf te zien krijgen. Dit logo moet niet alleen meteen aanspreken, maar ook direct weergeven waar je bedrijf of merk voor staat.